Pierś z rękawa

Jednak czytacie mojego bloga, to budujące.  Jak długo nie pisałam to zbierałam słowne nagany i prztyczki w nos, a jak teraz znowu regularnie dodaję wpisy to dostaję pochwały umiarkowane w stylu “no widzę się zabrała Marusia do roboty”, “o ruszyło się, no oby nie stanęło za chwilę”. Specjalnie dla wiernych fanów- dzisiaj mięcho :)

Zainspirował mnie pyszny obiad, który miałam przyjemność jeść w weekend.

Potrzebujemy:

  • rękaw :)
  • 2 podwójne piersi z kurczaka
  • bazylia, oregano, pieprz czarny, papryka słodka i ostra, odrobina czosnku granulowanego i soli
  • czosnek
  • liść laurowy

Mięso dokładnie umyłam i posypałam przyprawami z każdej strony, następnie pokrojony w plasterki czosnek układam na mięsie i wkładam do rękawa. Do środka wrzucam kilka liści laurowych i szczelnie zawijam. Wstawiam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 35 minut.

Mięsko wyjdzie bardzo miękkie i wilgotne, ale trzeba pamiętać o szczelnym zawinięciu rękawa. Jeśli będziecie mieli wrażenie, że mięso jeszcze nie jest gotowe, to można je zostawić jeszcze jakiś czas w rozgrzanym, ale wyłączonym piekarniku.

Smacznego :)

Jedna uwaga (+add yours?)

  1. Marek
    mar 07, 2011 @ 09:40:55

    Wygląda pysznie. Postaram się wykonać coś podobnego. Nie mam złudzeń, że identycznie nie wyjdzie.

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

